Ovaliko Kızlar merhaba. 7 aylık olduk kıyma ve ilik suyu vermeye başlıcam da haftanın kaç günü kıyma verilmeli bir de her gün kıyma vermesem de ilik suyunu çorbalara koymalı mıyım?
kirmizibalikgolde Ovaliko ben haftanin 5 günü kiyma veriyorum . az da olsa yemeklerine mutlaka katıyorum. kıyma katmayınca ılık suyu
UcuBulunamayanBant Ovaliko haftada iki kere kiyma veriyorum onun disinda corbalarina devamli ilik suyu katiyorum.
Gokceyasinmiran kirmizibalikgolde neden bu kadar fazla kıyma veriyorsunuz acaba nedenini öğrenebilir miyim
sedaozan Aysgl_Asya baloglusss Kasaptan ilikli kemik alıp evde 12 saat kadar kaynatıp buz poşetleriyle buzluğa koyuyorum her yemeğine 2 küp katıyorum
sedaozan Ovaliko ben hemen hemen her yemeğine 2 küp ilik suyu katıyorum kıymayıda yaptığım yemeğe bağlı alakasız yemeklere sırf kıyma yesin diye katmıyorum ☺️
birtatlianneee Ovaliko bütün yemeklerine ilik suyu koyuyorum ben yarı su yarı ilik suyu , bacak kemiklerini kaynatarak yapıyorum bittikçe
sedaozan baloglusss aldığınız kemikleri 2 saat kadar suda bekletin kanlı suyu süzün sonra tencerede kaynatın 12 saat kadar üzerine kef birikirse onu alıp atın kaynama işlemi bitince süzgecin üzerine tülbent koyup süzün süzdükten sonra buz torbalarına koyup buzlukta saklayabilirsiniz
Nilunas Ovaliko ben haftanın 3 günü köfte veriyorum çorba yapacağımda da eşim sebzeli ilik suyu almış onu buz kalıplarına döküp dondurdum 1 küp atıyorum aşırı lezzetli oluyor
kirmizibalikgolde Gokceyasinmiran doktorumuz günlük olarak ceviz büyüklüğünde protein almasını önerdi ben yemeğine ceviz kadar katıyorum ama toplasan onun yarısını yiyor. karbonhidrat da veriyorum gün icin de. yani eşit olarak 1 günde hem karbonhidrat hem protein hemde meyve veriyorum .
Urasali 7ay17 günlüğüz ben henüz köfte yapıp veremiyorum pankek falan.. Boğazında kalır diye korkuyorum nasıl yapmalıyım bilmiyorum