Gününüzü nasıl geçiriyorsunuz? Bebeklerimiz için günü nasıl daha verimli hale getirebiliriz?
Biz bebeğimle gün içinde kitap okuruz, egzersiz yaparız, şarkılar söyler,camdan bakar , dans ederiz.. Televizyon izletmedim hiç, tek yaptığım görüntülü konuşmalarda anneanne ve babaanneye göstermek bunu da devam ettirme konusunda endişeliyim mutlaka zarar veriyordur bilişsel gelişimine işte aile büyükleri🙄🤷🏻♀️ Evet bana önerileriniz var mı? Bebeğim henüz tam oturamıyor destekli oturtuyorum 5 dk falan.Bu arada 5 ay 18 günlüğüz ek gıdaya başlamadık, gün içinde eşim gelmeden çok dışarı çıkamıyorum onun okuldan gelmesini bekliyorum.. Ben de bir öğretmenim şu anda ücretsiz izindeyim ama öğretmenlikle annelik farklı şeyler acaba daha ne yapabilirim diye düşünüyorum sürekli günü daha iyi geçirmek için bebeğimle, tecrübeli anneler paylaşırsa sevinirim