Ozgeayazmuhammed Kizlae uçağa bebek arabasını nasıl alıyorlar. Benim mi kapatmam lazım 2 aylık bebekle ne yapcm ya nasıl kapatırım yardımcı olurlarmı
Yerfistigininannesi Ozgeayazmuhammed bagaj verirken bebek arabası var diyin poset veriyorlar kapiya kadar gidiyosunuz gorevliler kapatip posete koymaniza yardım eder ben inerken de gorevliden yardim istemiştim
dnzcyc Tek olunca zaten görevliler direkt yardım teklif ediyor. Ben puseti yerinden çıkarmıştım sadece görevli arabayı katlayıp poşetledi
AnnaKurt cydcvk 2 yaş üstüne bilet kesiyorlar. Bebekler için sadece 50 mi 100 mu ne o kadar alıyorlar