Medinekndzler bence kesinlikle 1 yaşına gelmeli çünki 6. Ayında bebek ek gıdaya geçiyor ama 2 ay tadım oluyor zaten ki 1 yaşına kadar anne sütü ana öğünü bence hiç şuan o durumları düşünmeyin ölçülü sağlıklı beslenin şuan için bak benim bebeğim 14 aylık yeni başladım hala da acaba erken mi 1 buçuk yaşına gelince mi başlasam diye çok tereddüt ettim oda aralıklı oruç yapıyorum 2 öğün besleniyorum 1 ara öğün sağlıklı beslenme diyet gibi değil