Annesiballisiii Gecen yaz tatil için Bodrum’a gittik kizim 1 yaşına yeni girmişti araç kiraladık çok güzel yerleri var tam gezmelik üstelik hediyelik vs de aldık ben hala orda kaldım ya hiç dönmek istemedim 🤭 Gümbet tepesine çıkın mesela tüm Bodrum ayaklarınızın altında sağ ve soldan denizi , plajları goruyorsunuz 🤗 Turgutreis tam denize girmelik diyebilirim biz çoğunlukla orda denize girdik 😊 Yani imkanınız varsa Bodrum’a gidin derim pişman olmazsınız 😂 Bizim orda kalacak yerimiz vardı daha önce eşim orda çalışmış tanıdık vasitasiyla ev vardı orda kaldık otel vs ücret ödemedik ama geçen yıl bir otelden fiyat almıştık herşey dahil kişi başı tek gecelik 1.250 TL idi şuan 2 kati olmuştur 🤨