Ayazinannesiiiiii biz beşinci aya doğru gidiyoruz hala gazla başımız dertte bazen çok rahat çıkarıyor ama bazen çok zorlanıyor hala gaz ilacı kullanıyoruz, arada kimyon veriyorum. Emziriyorsanız sizde kimyon demleyip için. Bazen mamayı içerken o sırada bile çıkarıyor, omzuma alıyorum, zorlanıyorsa karnına masaj, ayaklarını karnına çekip bırakıyoruz, birde geçenlerde bı tanıdığım ayaklarinin altlarını bebek yağı ile masaj yap çok rahat çıkarıyor dedi. Bir de beslenme arasında da gazını çıkarın demişti bana bebek hemsireleri