Kızlar daha öncede başlık açmıştım yaklaşık 10 ay önce spiral taktırdım taktırdıktan 3 4 ay sonra adetim düzene girdi ama adetim hiç bitmiyor sürekli hastayım ayın 20 günü regl geçiyor spiral bazı kişilerde böyle yapıyormuş doktorum söylemişti diğer spirali takalım olmadı demişti ilaç verip şaştım kaldım iyice bu durumu yaşayan var mı merak ediyorum