asilvemars sırayla, bir sağ bir sol emziriyorsanız saat başı emmesinde bir sorun yok diye biliyorum. İlk aylar çok yorucu ama zamanla memede geçen süre azalıyor. Memede süt bitmez üzülmeyin, büyük ihtimalle gazdan ağlıyordur. Zaten tüm emmeleri açlıktan olmuyor o dönemde, duygusal olarakta emmek istiyorlar.