Defneninannesi1108 Balik yağını hergün mü veriyorsunuz. Yoksa haftada 2-3 gun falan mı. 21 aylığız ilk defa aldim.
Damla90 Defneninannesi1108 ben her gün 2 ml veriyorum , doktorum öyle demişti , 14 aylık. Yaşından sonra başladık.
Defneninannesi1108 Koalamm yok Valla kendim aldim büyümesini bekledim. Ama istahı sıfır burda kullanan cok anne var diye möllers aldim ilk defa.
Demet_k Benim kızım da 21 aylık doktor haftada 2 3 gün demişti. Ama hergn verenler de var. Ben unutuyorum zaten. Öyle olunca haftada 3 gün falan veriyorum. 1 tatlı kaşığı
Koalamm Defneninannesi1108 Anladığım kadarı ile iştah açıcı şurup.Peki vitamin ilacına devam ediyor musunuz
Dyglila Defneninannesi1108 hergün 1.5 çay kaşığı veriyorum kuzum kızım 33 aylık. Zaten açtıktan sonra 3 ay içinde tüketilmesi gerekmiş oyüzden hergün vermeyi tercih ediyorum. Haftalık verende var tabi.
Rika Defneninannesi1108 istahi acilsin diye mi kullaniyorsunuz acaba? Ya da balik yemedigi icin mi? Benim oglum kilolu 17 aylik doktor gerek yok dedi balikyagi icin merak ettim kilodam dolayi mi
Defneninannesi1108 Rika hem istah icin hemde balik da yemiyor evet secici vede omega3 beyin gelisimine falan cok katkisi var.
Mavilii Defneninannesi1108 bizde yeni başladık. Doktorumuz haftada 3 gün vermeniz yeterli olur dedi. Bende öyle yapıyorum. 2.5 ml kadar veriyorum.
Etipufffum_benim Defneninannesi1108 Hafta da üç gün yeterli diye biliyorum eğer hiç o hafta balık yenmediyse
Etipufffum_benim Bi tatlı kaşığı bi yaşından sonrasi için beyin gelişimine katlı sağlıyor diye veriyorum bo de çalışan anneyim gün içinde emziriyorum oceam marka aldım ben portakalli olan
Defneninannesi1108 Zsnbr ayy baksana hergün veren ver 3 gün verende var. En iyisi bende sorayim doktora ama her doktorda farkli diyormus gördügum kadariyla.