Mrb ben bebeğimin asi kartini kaybettim yasadugim sehirden tayinimiz cikti suan memlekette misafirim yeni yerime de gitmedim neyse saglikocagindaki ebe her ay kontrole cagirirdi boy kg takibi yapardı bu sefer 10 temmuzdu gidemedim memlekette gideyim dedim ama bugun karşılaştığım hemşireler hic hoş davranmadi.asi karti verilmezmis her ay kontrol olmazmış bebek sorunlu mu diyor hayir dedim. 1 yasinda gel asisi o zman dedi ben asi icin gelmedim boy kg takibi ve asi karti almaya geldim yapılmadı. Her ilde böyle mi yoksa sikayet edeceğim yarin