Sedaras Arkadaşlar 53 gün önce normal doğum yaptım doktorum 40 ın çıkınca gel muayene edicem dedi ama o çatala hiç çıkmak istemiyorum muayene olan arkadaşlar sizler nasıl muayene oldunuz ultrasonla bakıldımı şimdiden teşekkürler
cokcocuklu Sedaras Allah korusun kis olabiliyormuş o yuzden çağırıyor doktor önemli bi konu ihmal etme derim
Duygue Sedaras ya ben 40 muayeneme gittiğimde öğrendim alttan muayene olduğunu çok korkmama rağmen hiç ağrı hissetmedim bikaç saniye sürüyo zaten
Mltmokty Sedaras ben 11 gün önce doğum yaptım canım 2.kontrolüme gittim dün 2parmağını hafifçe sokuyor ama hiç acı hissetmedim 1 dk bile sürmüyor