Arkadaşlar bebegım 2 ay 4 günlük 1 buçuk aydan sonra meme reddı yaşadık hala da devam edıyor gogus ucum olduğu halınde ağlayarak kendını gerı cekıyordu sılıkon göğüs ucu taktık o sekılde emzırıyorum bıberon kaynaklı olduğunu düşünüyorum bırde bebegımın dıl bağı var Buda meme reddıne sebep olabılırmıs aynı durumu yaşayan varmı fıl bağını keStırmeyı düşünüyoruz sılıkon ucu nasıl bıraktırabılırım fıkırlerınıze ıhtıycaım var