Deletedmom_58 Kızlar arkadaşım istanbulda iyi bir işe girdi kendine biseyler bak önümüzdeki ay senin için biseyler almak istiyorum dedi bende gerek yok canım sen kendi ihtiyaçlarını karşıla desem de almak istiyorum dedi sizce alsın mı kızlar fiyatlar uçmuş gitmiş en ucuz kıyafet aldırsam 200 den aşağı yok sizden fikir almak istiyorum
adastra Deletedmom_58 Aynı sehirdeyseniz ben olsam bir yemek ismarla tamamdır derdim hediyeden daha çok mutlu eder beni dışarda güzel bir restaurantta yemek 🤭
Deletedmom_58 Deletedmom_32 bakiyim canım teşekkür ederim ama kendimi de düşünmüyorum acaba kızım için mi alsa diyorum annelik işte 😅
Bhr28 Deletedmom_58 sizde onu çok zorlamayacak bir hediye seçersiniz , böylece ikinizin de gönlü olmuş olur.
Nik_mik_yok Almak istiyorsa alsın gönlünden geçen biseyi . Biri bana sana bişey alcam ,ne alayım derse çok gerilirim , bişey isteyemem.
Deletedmom_58 Nik_mik_yok bende öyleyim işte en çok fiyatına takılırım hani zorlar miyim acaba diye o da pahalıymış demez alır direk