Kızlar 1. Aydan beri meme reddi vardı . Sütüm sağınca 70 cc falan çıkıyordu. Üzerine 2 ölçek de mama veriyordum .4 . Ayda bebeğim memeye döndü (biraz da sütüm arttı 90 cc falan çıkıyor şimdi . )emzirip üzerine de 2 ölçek mama veriyordum . Şimdi emziriyorum üzerine verdiğim mamayı genellikle yarım bırakıyor bazen hiç içmiyor . Sütle doyuyor mu ??? Yoksa mamayı mı istemiyor ? Tecrübeliler neden olabilir . Eğer sütüm yetiyorsa ne ala Ama yetmiyorsa diye endişeleniyorum . Sizce ?