Benbenim2 bizimde oldu hatta o kadar şişti ki ön dişlerin ucu gözüküyordu sadece. Fırçaladınız mı dişini biz Fırçalarken zarar vermişiz diş etime o yüzden olmuş dedi doktor enfeksiyonda olabilir ama o yüzden diş doktoruna getirin bize jel yazdı rahatlattı ve geçti