Busrab0 Kızlar 5 Aylık olduk ek gıdaya başlamıştık ilk olarak kabak deneyim dedim sonrasında sadece yanağında Kırmızı Kırmızı noktalar oldu doktoruna attım besin alerjisinden egzama olmuş bu egzama kalıcımı nolcak alerji testi falan mi yapılır ?
Sulebaydir Busrab0 zor bir süreç inşallah vücuduna yayılmaz ömür boyu kalıcıda olabilir 2 yaşından sonra geçebilir çok inatçı bir hastalık bizm bebişte de olmuştu
Sehertosunn Busrab0 şu an biz yaşıyoruz 6 aydır falan var ama alerji olduğunu yeni anladık diyet yapıyoruz farklı bir doktora gideceğiz tekrardan. Zor ve yıpratıcı bir süreç
Cik Busrab0 böyle kuruluk gibimi isilik gibimi nasıl? Eğer kuruluk gibiyse careve nin mavi ambalajlı yüz ve vücut kremi çok iyi geliyor bzmde vardı yüzünde mustela kullandm bir ay hiç geçmedi bir gün saat başı sürdüm akşamına düzeldi kızarıklığı canım
Merve0694 Busrab0 zor bir süreç .bebeğime suit peynir yoğurt verdiğimde dökülüyor. Vermezsem olmaz fakat yanip sönen kırniziliklar benim tüm vücutta çıkıyor daha yeni teste girdi test negatif hatta alerjik bir bünye bile çıkmadı diyebilirim drmuz dene 2 hafta ara ver dene 2 hafta ara ver dedi bu şekilde.ilerliyoruz
Busrab0 Sulebaydir :( inşallah geçici bi durumdur inşallah yayılmaz doktor bol bol nemlendir geçmezse kortizonlu krem başlarız dedi inşallah gerek kalmaz
Busrab0 Sehertosunn alerji testi yapıldı mi size doktor bana deneme yanılma yoluyla gidelim dedi ama ben test yaptırmak istiyorum açıkcası çocuğu denene tahtasına çevirmek saçma geldi
Busrab0 Cik kuruluk gibi Kırmızı Kırmızı krem önerdi bizede pazartesi eczaneden getittiricem dermatit alerji için miş sanırım bebeklerede kullanabiliyormuşuz hametan sürüyorum ben şuan bi sakıncası olmaz heralde
Cik Busrab0 canım birsürü krem denedm bende etki etmedi eğer o krem iyi gelmesse dediğimi al ben tavsiye edene çok dua ediyorum allah razı olsun çok üzülüyordm bir günde geçirdi
yakupra Busrab0 canım ben doktor doktor gezdim test yaptım ceviz çıktı ceviz hiç sevmem tüketmem buna rağmen yine dikkat ettim ve yüzündeki egzama hiç gitmedi. Uzaktan bir akrabamız cocuk doktoru ona fotograflari attık durumu anlattık Deloday şurup ve travacort krem yazdı ilk günden etkisini gördük çok şükür. Kesinlikle öneririm
Busrab0 yakupra bu alerji olayı kalıcımı acaba onu bilemedim bende başka bi doktora götürücem bakalım ne dicek
cydcvk Busrab0 2 yaşında kızım hala alerji devam ediyor. Doktorunuz sizi yönlendirecektir. Diyet, krem vs falan. Yüzyüze görüşün dr la. Yedirdiğiniz şeyleri not alın
Sevvalakkah Busrab0 Benim bebeğim alerjik egzama çok zor bir durum gerçekten yumurta baharat vs şeyleri alerjimiz var güneşı çıktığı an vucüdü yara gibi dökülüyor en az 3 ayda bir alerji testine giriyoruz şusn 10 aylık inşallah 2 yaşından sonra geçer 🤲🏽
Busrab0 Sevvalakkah inşallah geçici bi durumdur bende başka bi doktora göstericem test yaptırırım en azından bilirim neye alerjisi var neye yok deneme yoluyla daha kötü olur gibi geldi bana sizin bebeğinizde kakasını her gün yapıyo mu acaba alerjisi olan bazı bebekler kakasınıda düzenli yapamazmış öyle bi yazı okumuştum
yakupra Busrab0 yok canım geçici ama geçene kadar da cocuk da aile de mahvoluyor. Bebeğim 6 aylık 6800 kg hiç kilo almıyor aksine veriyordu. Vücudu yüzü kaşınıyordu ya ne bileyim çok zordu psikolojim hala bozuk aslinda. Kullandığım ilaçlar çok iyi geldi ama mutlaka sor doktoruna