Noname21 hijyen olayı beni çok tedirgin ediyor ama içimdeki muhalefet de şunu soruyor o zaman; 3-4 yaşında gönderince daha mı temiz olacak koşullar? bir de oğlum kalabalık, çocuklar, park düşkünü. bir gün hava kötü olur da çıkmazsa ya da çıkar da kimse olmazsa o gün bizim için ızdırap. oyun grubuna da gittik ama 75 dakikaydı mesela gittiğimiz yer, asla yetmiyor. göndermek istememdeki en büyük motivasyonum bu aşırı sosyallik sevdası aslında