Asel_lena_mom Annelerim merhaba sorum şu ; İlk doğumda mağlum hep göğüsler yara oldu parçalandı kanadı … İkinci doğumda da tekrardan bu oluyor mu ??
gokceyasss Asel_lena_mom benim göğüslerim çok hassastır ama olmadı. Her emzirdiysen sonra sütü etrafına sürdüm açık bırakıp kuruttum hiç yara olmadı deneyin
Madam Asel_lena_mom ben hiç yağ krem falan kullanmadım direk gümüş göğüs kapağı taktım bir defa bile yara olmadı
UraSsmom Asel_lena_mom Eminim çok zordur görümcemin ikisinde de oldu ben ikisinde de yaşamadım çok şükür
Asel_lena_mom UraSsmom Ne güzel 😍 Hayır ilkinde oluyor zaten ben hamileyim ama şuan hala emziriyorum kızımı olmaz belki
Tubasahra Asel_lena_mom Benim ikinci de olmadi.Doguma 1 2 hafta kala gogus kremi surmeye baslayabilirsiniz.Gögüste yaralar bebegin emmeyi bilmedigi icin olur derler o yuzden ilki ikinci farketmiyor sanirim.
Asel_lena_mom Tubasahra Hiç sorma canım ya normal doğum yaptım düşün ıkınırken çocuk çıkarken felan bile bu kadar acı çekmedim ben 🙄 resmen kanıyordu 😔