Bu ayın 13 ünde 5.ay bitiyor. Sadece mama ile besleyen anneler günlük beslenme düzeniniz nasıl. Kaç ölçü,kac saatte bir veriyorsunuz. Benim bebeğim mamayi zorla iciyor sonrasında çıkarıyor . Doktor ve hemşire ek gıdaya geçebilirsin demişti bu süreci nasıl geçiriyorsunuz. Bilgi verirseniz sevinirim.