SedaUmut171121 https://imgyukle.com/i/RzqpMS asi yeri neden bu kadar kabardı banyo yaptırdıktan sonra çektim banyodan önce ucu beyazdı iltihaplı gibi 3 ayı geçti asi alalı bu durumda olan varmı bide bebeğim uyku sorunu yasiyo huysuz 5 gündür bununla alakası varmıdır
emayy SedaUmut171121 Mart ayında vurudrmuştum hemşire birkaç ay sonra kızarır iltihaplanabilir orasıyla oynama demişti
benbirikimiyim SedaUmut171121 ne kadar doğru bilmiyorum ama böyle olunca aşı tutuyormuş, benim kızımda böyle olmadı güya tutmamış, pek takmadım doğrusu ama bildiğim kadarıyla böyle olması normal, üstte kalsın inşalalh tecrübeli biri görür
SedaUmut171121 benbirikimiyim kayinpederimde aynısını söyledi asi tutmuş dedi ama yine kafama takıldı
sadeturkvatandasi benbirikimiyim bizim doktorumuzda tam tersini söyledi, böyle bir inanç var ama o aşının yanlış vurulmasından dolayıymış. İğne kasa denk gelince öyle olurmuş.
Benkimimki SedaUmut171121 benim bebeğim 6 aylık hala aynı şekilde zamanla geçicekmiş ebe böyle olması lazım bu aşının tuttuğunu gösterir demişti
ObirAnnnee SedaUmut171121 Verem aşısı sanırım, normal bir durum böyle olması gerekiyor hiç dokunmayın kendi iyileşicek.
Yavuzun_annesi SedaUmut171121 ay bende yeni post açtım bizimde şuan aynı sorunumuz var . Üç ay oldu ama yeni kızardı şişti. Huysuzluğu var bizimde
SedaUmut171121 Yavuzun_annesi evet bizimde ilk başta böyle değildi bebeğim 5 buçuk aylık yeni şişti böyle
Adasarin SedaUmut171121 SedaUmut171121 bizimde aynı 6aylik bebeğim 1 aydır böyle hatta ucu iltihap oldu 2 kerede kıyafet değiştirirken patladı ebeye sordum normal elinizi sürmeyin sıkmayın dedi verem aşısı böyle oluyormuş yara olması aşının tuttu anlamına geliyor Muş bende endişelenmiştim ama normalmis