Merhaba hanımlar. Eşim anneler günü için robot süpürge alacağını istediğimi seçmemi söyledi. Ben de çok anlamıyorum. Paspas özelliği istemiyorum sanırım onun için tüm halıları kaldırmak gerekiyor. Benim için önemli olan ince olması her yerin altına girmesi. Kullandığınız memnun kaldığınız ürünler varsa yardımcı olur musunuz? 😊