Ayse_nur21 Srap 40 çıktıktan sonea gidin ama uyarın yeni sezaryen oldugunuzu ve ameliyat yerinize yakın ağda yapmasını dikişlere hele hiç ağda sürmesin benimkine kadın yaptı 2 gun boyunca sızlar hep
secoz Srap 40 gün sonra gittim dikiş yerinden korkarsan kuaförden cımbızla almasını rica et ben öyle yaptım. Acımıyor hal uyuşuk oluyor ama olsun insan tırsıyo ☺️