Bebeğim 2 ay 17 günlük. Yaklaşık 1 haftadır meme emerken 2-3 dk emiyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor. Çıngırıkla ya da emzik verip çekip meme veriyoruz öyle kandırmaya çalışıyoruz. Çok istekli emerdi hatta bıraktırınca kızardı. Niye böyle oldu anlamadım. Sütüm bol geliyor sütten sıkıntımız yok. Bol geldiği için bazen boğulacak gibi oluyor. Korktuğu için mi öyle yapıyor. Yoksa meme reddi mi yapıyor. 30 ml mama yiyor başta sonra da 10 dk ezmiyorum. Mama verdiğim içinde yapıyor olabilir mi ama bebeğim o kadar mamayla doymaz. Çoğu zaman sütümle bile doymuyor gibi geliyor. Ne yapabilirim acaba