Defg yok direk kesmedim aşamali kestim bi 3-4 gun gunduzleri azalttik sadece uyku zamanlarina dusurduk surekli disarda oyaladim gece boyu emzirdim ama bu süreçte sonra gunde 2 ye dusurduk sabah aksam sonra da bi sabah emzirdikten sonra bu sondu dedik 3 gundur gelip opuyo kokluyo ama emmek yok anne diyo ilk 2 gun agrim cok oldu sistikce ucundan sagdim rahatlicak kadar sonra sagmayi biraktim suan ilk gun kadar sismiyor ama geceleri hala uyanyor dedigim gibi