Aras-Ela Arkadaslar neocate junior a gectik ama doktor nasil kullanilacagi hakkinda bilgi vermeyi unuttu sanirim soguk hazirlaniyormus kutuda oyle yaziyor ? Kullananlar bana bilgi verebilir mi nasil hazirliyoruz nasil kullaniyoruz ?
Aras-Ela Gizemmyigit Evet suan 12 aylik oldu vallaha bugunu iple cektim 1 yasindan once kullanilmiyor junior