Kolay gelsin Allah yardımcın olsun öncelikle Türkiye de nakliye taşınma işi nasıl oluyor bilmiyorum almanyada biz herşeyi Kandimiz taşıdık kolileri kendi arabamızla götürdük. Paketlerken fazlalıkalrını seç varsa kullanmicam dediğin o çöple atılır veya hediye verirsin. Taşınacağın gün çocuğu bırakabileceğin biri varsa bırak derim kafan rahat olur birde önce çocuk odasını hazırla bebek nerde yatıyorsa beşiğini evi yerleştirirken oraya koyup oynaya bilir kendini de fazla yorma yavaş yavaş olduğu kadar yap yardım edebilecek birileri varsa onlardan yardım al bende kimse yokdu kendim yapmıştım hep