Prenslerinannesiii https://www.hizliresim.com/i6o8xl9 Kızlar bu ayakkabıdan kullanan var mı sizce nasıl kullanışlı mı ? Kopma vs yapar mı Düğün dışında da giyilebilir mı tercih eden var mı ? Ve rengi nasıl herşeyle gider mı?
adastra Prenslerinannesiii Topukluya alisiksaniz bu model benim elim ayağım rugan tek bantlı, düğünde işe giderken, bayramlarda, her yerde giyiyorum. Alışık değilseniz daha az topuklu ama yine rugan tavsiye ederim
Deletedmom0099 Prenslerinannesiii evet süet olduğu için zor ama dünyanın en rahat topuklu ayakkabısı net. bende aynısının iplisi var her düğünde onu giyiyorum, ayaklarım rahat ediyor valla
Prenslerinannesiii Deletedmom0099 sende mı süet kullanıyorsun canım bide aynı model mı acaba bantlı ya rahat olur mu diye bi tereddüt ettim
Deletedmom0099 Prenslerinannesiii bu modelin süet siyahı canım, bacağa iple bağlanan model benimki bilekten değil onu bilemiyorum