Hanımlar bebeğim 3 ay 13 günlük. D vitamini sağlık ocağının verdiğini kullanıyoruz. 4.ayda demir ilacı da verilecekmiş sanırım. Etraftan duyuyorum sağlık ocağının verdiğini kullanma bir içerik varmış vs diye. Bilgi sahibi olan annelerimiz yazabilir mi sizler neler kullanıyorsunuz