Dedimolabilir Kizlar kızımın kafasinda nohut buyuklugunde sislik oldu kabuk olmustu kremle gecmisti simdi vurmus gibi sis dokununca aglamiyor acımıyor sanirim. Doktora sor demeyin dr randevu alamiyorum heryer dolu alana kadar belki basina gelen vardir beni bilgilendirin nolur nette kötü seyler yaziyor. https://imgyukle.com/i/Rz1u3x https://imgyukle.com/i/Rz15k6
TheMomm Dedimolabilir bilgim yok üstte kalsın da randevusuz da hasta alınıyor artık öyle görmüştüm haberlerde
12hayat34 Dedimolabilir canim bilgim yok ama dr randevu almak icin persemde ve cuma gunleri disinda her gun saat 16 :00 dan sonra mhr den bula bilirsin boyle yardimci ola bilirim aile hekiminede goture bilirsin
ipekk05 Dedimolabilir canım aynısı 16 aylık kızımdada farkettim sol tarafında kafasında iki tane yan yana nohut büyüklüğünde şiş var dokununca ağlamıyo neden olabilir geçtimi sizinki doktora gittiniz mi sebebi neymiş acaba
Dedimolabilir 12hayat34 aile hekimim hic bisey bilmiyor direk hastane daha dogru benim icin bayram sonrasi baya yogun dedi kadin bana hastanede aradigimda pazartesi birdaha denicem
MySunny Dedimolabilir siz gene de bi doktora giidin, benimkinde bu şekilde kızarıklık yok.soradan gördüm fotoğraf ı