Kızlar üniversite 3. sınıfım bugün sınavlarım vardı. Kızım 4 aylık süt sağıp sınava gidecektim süt sağınca kızım uyandı emmek istedi süt yok gibiydi sinirlendi bağırdı sağdığımı verdim. Anca kızıma yetecek kadar sütüm var. Bende mama vereyim bari ben gelene kadar idare etsin dedim eşim götürüp getirecekti asla mama yemiyor. Aptamil ve hipp kullandım asla yemiyor en son hipp mamayı yüzüme püskürttü. Öğürdü durdu. En son dayanamayıp sağdığım sütü verdim iştahla yedi. Sınava da gidemedim süt yok diye. Ne marka mama alsam ya doktor önerisiyle aldığım 2. mamaydı ikisini de yemiyor hanımefendi.