Bebeğim 25 günlük. 36 haftalık doğdu. Bes gün kuvezde kaldı. Beslenme ile ilgili sorunu olduğunu söylediler. Çok dikkat etmemizi 12*30 cc mama mutlaka verin dediler. Biz sadece mama ile besleniyoruz. Bebelac Gold almıştım eve geldikten iki gün sonra kahve çekirdeği gibi çıkardı. Bizde hemen Aptamil conformile başladık. Günde bir kez az da olsa, katı da olsa yapmaya başladı. 10 günlükken biogaia da başladık. Baktık üç gündür mosmor oluyor çocuk birde Harveys de verdik. Yalnız gaz damlası sonrası bebeğimde kusma başladı. Daha önce yoktu. Ve şuan 2 saatte bir 90 CC mama çoğu zaman içiyor. Bazen 60 ve 70 CC de bıraktığı oluyor ama endişeleniyorum. Çünkü iki saatte bir alarm kurmusca ağlıyor ve elini felan ağzına sokup yalaniyor. Doymuyor mu gazdan mi böyle hiç anlamadım. Ne yapabilirim