Kızlar ben 2 sene kredi aldım bu sene Temmuz ayında ödemlerim başlıyordu gecikme olmadı o 2 sene aldıktan sonra borcuma baktım 10.500dü bugün baktım 16 bin oldu ama gecikme faizi vs yok neden arttı bilen var mı arkadaşım 1 sene aldı onun borcu artmamış