dlk1410 büyük ihtimalle. Bizede b12 sınırda demişti ama ona takviye bişey kullanmadım. Dedgim gibi kullandıktan 1.5 ay sonra fark etti. Şuan çok şükür kahvaltısını yapıyor tabi hergün aynı iştahla degil ama yinede yiyor eskiden hiç bir lokma almazdı 9-10 aylıkken. Şuan 16 aylık