Kızlar beyaz cam ocak almayı düşünüyorum ama elektiriklisi mi daha iyi olur yoksa doğalgazlısı mı bilemedim ocak beyaz olacağı için doğalgazlı olursa ayaklı oluyor ve siyah oluyor ben öyle sevmiyorum tek renk seviyorum sizce hangisinin kullanışı daha iyi ve hangisi daha tasarruflu 💋