Domino Yalan ya. Gecen Mağaza da 70 tl olan ürün uygulamada 100 tlydi. Milleti kandırmaktan başka bi ise yaramıyorlar. Allah’a nasıl hesap verecekler şaşkınım.
Ball-kizimm Domino ben online da daha uyguna denk geliyom arada magazalarda daha pahalı oluyolar genelde