Kızlar dün ikindi saatlerinde oğlumda ateş başladı ,yutkunamiyordu ara ara ve kakasını yapamiyordu ama gazı aşırı derecede kötü kokuyordu. Akşam fitil verdim gece de şurup sabah hemen acile gittik sabah ishaldi çok kötü. Acile gittik boğazı kızarmış antibiyotik yazdı gönderdi .şu saate kadar beş bez değiştirdim kakali son üç bezde çok az kaka var ama sanki bir dolu yapmış gibi gaz var ve beyaz puturcukler falan var peynirimsi gibi,kusma yok rota olabilir mi birazdan özel doktora götüreceğim sanırım onlar yapamıyor test ama en azından izlemem gereken yolu söyler diye dusundum .