Almanyada yasiyoruz. Kizim 26 aylik. Yazdan sonra Anaokulu/Kres cikti sabah 8-16.00 kadar ama saah 9 kadar verebiliyoruz erkende alma ihtimalimiz var haftanin 5 günü. Ögle yemegi icinde. Calisan bir bayanim kv bakiyordu ama bana öyle geliyorki cocugum artik cocuklarla olmak istiyor. Dün görüsmemiz vardi cocuklari görünce mutlu oldu zor eve geldik. Bi an gözyaslarima hakim olamadim gözümde birden büyüdü kizim. Acaba iyimi yapiyorum diye. Ögretmenler cok iyi. Normalde kres yasi 3 ama erkende verilebiliyor ve cok zor yer bulmak. Cocuklarla olmaya ihriyaci var bahi günler götürmesemde oluyor. Sizce cani bir annemiyim onu sanki atiyorumusum gibi geliyor?