5 aylık bebeğim iki gun evvel işe başladım tekrar, bebeğime annem bakıyor ama iki gündür bana karşı cok durgun normalde çok neşeli bir bebek suratına bakıp konustuğunuz an size güler herkese güler laf ister laf verir, babasına bakıyor anneannesine bakıyor gülüyor herkese bana bakmıyor bakınca da gülmüyor konusmuyor benimle bu nedendir bilmiyorum çok üzülüyorum cok kötü hissediyorum simdi cumartesi evdeyim çok durgun bana gülücükler saçar normalde. Sizler neler yasadınız işe başladıgınızda böyle şeyler oldumu normal mi sanki bebeğim bana küstü çok moralim bozuluyoe önünde her türlü şebekliği yapıyorum ama 2 gun evvelki gibi hiç değil.