10 günlük olduk doktorumuz bugün kontrolde saatte bir emzirme seni çok yorar artık 10 günden sonra ne zaman acıkır isterse ozaman ver dedi biraz kafam karıştı açıkçası sarılığı geçmesi için sık emziriyordum aslında sarılığındada düşüş varmış bebek bu sonuçta uyur uyanmak istemez nasıl anlıycam acıktığını siz 10 günden sonra nasıl emzirdiniz kafam çok karıştı