ezgezg Hanımlar elektrikli süt sağma makinesi alacağım. Memnun kalanlar yorum yazar mısınız? Bir de ikili veya tekli olmasının olumsuz olumlu yönlerim sizler için nedir?
gokcekocyigit07 ezgezg ben wee almıştım tekli yetti ya zaten bir süre sonra emme düzeni oturunca çok da kullanmadım açıkçası.
oglumubeklerken ezgezg lansinoh 2li kullanıyorum. Vakit açısından 2li olması beni çok rahatlattı bir de ilk zamanlar birini sağarken diğerinden akıp ziyan oluyordu bu 2li olunca öyle bir sorun yaşanmıyor normal olarak