Geceuykusu Merhaba anneler.kızıma balık yağı kullanmaya baslıycam.22aylık siz ne ölçekte ne sıklıkta kullanıyorsunuz.ilk kez kullanıcam doktorumuz kullanın dedi ama ölçüsü üzerinde yazar dedi.ben pek anlayamadım
Alpingo Geceuykusu benim oğlumda nerdeyse 22 aylık ben 2 ml veriyorum şırıngadan çekip haftada 3-4 kez veriyorum,d vitaminide var içinde ama yeterli miktar değil, 3 damla yada 1 fıs olarak ekstradan da d vitamin verebilirsin