Merhaba annelerim
benim kızım 11 aylik iki hafta sonra 1 yaşına gireceğiz bir ayinda kalça ultrasonun da gelişim geriliği tespit edildi doktor 9 ayina kadar erteledi sonra aparat kullanmaya başladik aparat nedeni ile ne emekleme ne yürümeye başlayamadi aparat engelliyor cok üzülüyorm oda sürekli oturduğu için sıkılıyor önerini varmi bu süreci gecirenler kaç ay sürdü