Mertecem Selam kizlar 10 gun sonra 19 aylik olacak oglum. ne kahvalti yapiyor ne corba iciyor eleye eleye sadece bir balik kaldi yedigi. sizler ne durumdasiniz neler yapiyorsunuz yiyecek olarak
Prensesim-ipek Mertecem ya bizimde şuan 19 aylık hiç bir sye yemiyor sevdiğini de yemiyor uzun zAmandir herşeyi reddediyo ne yapacağımızı şaşırdık .sizin geçti mi bu durum
Eliftznogr Prensesim-ipek benimkinde uzun süre böyleydi yemedi diş mahvetti sizdeyse diş iştahsızlığı olabilir mi
Prensesim-ipek Eliftznogr valla bi hastalik geçirdik o dönemde sırf mama içti zorlamadik ama hala duzeldigi yok aşırı seçici oldu yediği bı iki şey var sadece bir anda bozuldu tüm herşey köpek dişleri alttan çıktı usttekiler daha çıkmadı