Günaydıın💗🍀 şuan 4 aylığız, doktorumuz az kilo alımı sebebiyle 5. Ayda ek gıdaya başlatacağını söyledi fakat oturmasıyla ilgili birşey demedi bende unuttum normalde, 5te destekli 6da tam oturtcaz diyordu. Ek gıdaya geçeceksek yavaş yavaş oturtmaya başlasam mı sizce? Var mı bizim gibi önce başlayanlar