Oğlum 8 aylık salonumuzda bi oyun alanı yaptık ona oyuncakları kitapları vs. Orayı çok seviyor. Önceden ben oyun oynatırdım oyuncaklarını farklı yerlere vurup sürtüp değişik sesler çıkarırdım kitapları incelerdik vs. Son 1 haftadır falan bakıyorum kendi kendine oynuyor zemin oyun matı olduğu için tehlikeli bişey olmadığından rahat rahat dönüyor sürünüyor kalkıyor ağlamadığı sürece müdahale etmiyorum. Oyuncaklarıyla kendi oynamaya başladı kitap isterse kendisi alıp incelemeye başladı. Sorum şu ben yine dahil olmalı mıyım hep ? Yoksa kendi kendine oynamasına müsade mi etmeliyim ? İlgisiz mi bırakmış olurum oyunlarına dahil olmazsam ? Eşim bırak kendi kendine zaman geçirmeyi de öğrensin diyor ama ben sanki ilgisiz bırakmışım çocuk orda kendi kedine kalmış gibi hissediyorum. Hangisi doğru sizce ?