Akaan Kızlar oğlum 8 ay 7 günlük ve çok iştahsız mama ile besleniyor günde 2 3 defa 90 cc içiyor onu da zar zor yediriyotum ek gida desem yemiyor sadece yoğurt severek yer eline veriyorum yesin diye yemiyor napicam bilmiyorum zayıflamaya başladı tavsiyeniz var mı
eftoker Akaan aynı durumdayız 🥺 sevdiği şeyleri bile yemiyor tek yediği yoğurt. Dişleri çok zorluyor sanırım ama sebebini bilmiyorum
Egeberk Akaan mesela yumurtanın her çeşidini yapailirsijiz yumurta sarısı , yumurta sarısı + peynir yada omlet , pankek tarzı şeyler bunları da mi yemiyor eliyle yiyince daha iştahlı yiyebilir bizde 8 ay 9 günlüguz
Aklimdasin Akaan aynı seyleri yemekten sıkılıyorlarmıdır nedir anlamadım. Bi dönem kaşıkla bi dönem eli ile yer. Şimdide hazır poğaca simit alıyorum bayila bayila yiyor 🤷♀️ Bi dönemde böyle goturuyorum.makarna vermeyi deneyin cocuklar seviyor hamuru.veya sabahları meyva püresi yapın. Birde muhakak aç olsun. Ac olunca gercekten yiyorlar. Artık sık sık yedirmiyorum nezaman kıvranıyor ozaman yemege gecıyoruz
Gokceyasinmiran Akaan meyveleri koyma aparatı var süzgeçli falan onları alın püre yapıp içine bırakın çorba yapın farklı tatlar verin mutlaka seveceği bir şey çıkacaktır
Akaan Gokceyasinmiran meyve aparatı dan aldım fakat emmesi gereken kısımdan tutuyor ağzına almıyor hiç Bi şekilde
Serife57 Biizimde 8 ay 5 gunluk hıc yemıyor çok iştahsız bu aralar , bıde sut alerjısı var oyle herseyıde veremıyorum sasırıp kalıyorum bazen bu cocuk ne yıyecek ben ne yapıcam dıye dıs yerlerı belli patlamadı gıttı bıde bır huysuz oyy oyy ..
Akaan Aleyya geçer geçmesine de oğlum çok zayıfladı ya baya kafa takıyorum mama mi değiştirsem diye dusunuyorum
Aleyya Akaan bnde cok takıodum zayıflıgını ama artık akışına bıraktm saglıklı olsun yeterki ileriki yaslardada kilolu olmasını istemicez
Akaan Aleyya öyle ama yemediği için zayıflıyor aç duruyo bebeğim böle olunca bende ağlıyorum bebeğime bakamıyorum diye
Esra_Deva Akaan ek gıdadan ziyade aldığı mama cc miktarı çok düşük. Ana beslenmesini alması çok önemli. Doktoru ne diyor? Nasıl yönlendirdi sizi?
Akaan Esra_Deva bizde ek gıda ikinci plan dedi ana besinj mama olmalı anne sütü almadığı için ek gıdayı ara öğün olarak vermemi söyledi ama hiç Bi şekilde yemiyor sadece yoğurt yer mama da çok az içer
Esra_Deva Akaan evet 1 yaşına kadar ana beslenmesi anne sütü ya da mama. Benim kızımda mama içiyor. Sizinki kadarken günde 700cc mama içerdi. Ayımız ilerledikçe miktar biraz düşüyor şu an 10 aylık günde 4 biberon en az 600cc mama içer. 500cc den az olmaması lazım dedi bizim doktorumuz.