Ssssraa benim bebeğimdede kan uyuşmazlığına bağlı sarılık vardı 1 ayına kadar da sürdü ben saat başı emzirip 3 saate 1 30 cc mama verdim . Çok yerse birde sindiremez gaz yapar yazık daha çok küçük mama anne sütünden daha uzun süre tok tutuyor üstelik meme aranıyordur yavrucak ilk defa mama verdiysen