63ismail63eymen Arkadaşlar 50 günlük bebegik var ve ben emziriyorum iki gün önce cikkofte yedim bebeğim iki gündür sancısi var gazı var acaba bu sütü sagip atım mi
Mutluefe 63ismail63eymen iki gün geçmiş bir şey olacağını sanmıyorum çok çok iyi beslesiniz de gaz oluyor bebeklerde
Hshsjshs 63ismail63eymen oooo bn neler yiyorummm yemedigim zamanda oluyodu gaz bebeklerde oluyo sakinnnn atma sütünü gaz damlasi ver kimyon ic 4ayliklen azaliyo zaten gaz sabretmen lazim