Duyulurum YavuzAnnesi tabi fiyatlar daha uygunsa geçin bir de numara taşıyınca daha uygun oluyor ondan da faydalanırsınız
ZeynepSare59 YavuzAnnesi benim annem yıllardır kullanıyor çok memnun. Hatta köyümüzde telefon doğru düzgün çekmezken bimcell gayette iyi çekiyor.