Alparslan27 Bebeğim 4 ay 10 günlük baştan beri çok sütüm yok mama meme şeklinde gidiyoruz. 1 ay önce işe başladım buzluğa da çok süt atamadım tabi mamaya daha çok düştü zaten 4. Ay atağıyla zaten meme reddi yaşıyorduk. İyice bıraktı ve sütüm de alıyor napıcam
Berilsmom13 Alparslan27 kesinlikle emzirme danışmanına görünün eltimde 2 ay sağdı verdi sağdı verdi emmek istemiyordu şuan 15 aylık hala emiyor
Boncuk21 Alparslan27önce memeyi verin iyice emsin biraz doygunluk hissi alsın sonra mamayı verin. Benimde meme reddim vardı bu şekilde çözdüm . Teklif etmekten asla vazgeçmeyin .özellikle uykuya daldığı zaman ve yatarak emzirin . Bebeklerin günü gününü tutmuyor. Bu gün asla emmeyen çocuk ertesi gün emiyor .
TCB 4 ay 20 günlük olduk ve Yaklaşık bir haftadır bizde mama+ meme şeklindeydik ama bugün emmek istemiyor galiba mamaya ve hızlı akışa alıştı sütüm az olduğu içinde uğraşmak istemiyo ne yapabiliriz önerisi olan var mı 😩